Oferta

Google Analytics 4

Konfiguracja nowego konta lub audyt, gdy coś nie działa (np. zdarzenia są nieprawidłowo zbierane)

UX / optymalizacja konwersji

Audyt UX oraz analiza danych pod kątem zwiększenia sprzedaży

Looker Studio

Przygotowywanie cyklicznych raportów i analiz na żądanie w oparciu o Looker Studio oraz Google Analytics

Konfiguracja lub audyt Google Analytics

Dla nowych, nieskonfigurowanych lub źle skonfigurowanych kont z Google Analytics 4.

Zacznij zbierać dane o użytkownikach i mierz:

  • makrokonwersje (zakupy)
  • mikrokonwersje (pobranie ebooka, zapis do newslettera)
  • skuteczność reklam (zwrot wydatków na reklamy, zachowanie użytkowników z kampanii reklamowych)
  • zaangażowanie użytkowników (przewijanie, czas spędzony na stronie, ścieżki poruszania się)
  • pogłębione śledzenie interakcji (widoczność elementów, nagrywanie sesji, mapy cieplne poruszania się użytkowników po stronie)

Podstawowa konfiguracja

👉 dla bloggerów,
👉 dla usługodawców z małymi potrzebami

✅ Implementacja Google Analytics 4 przez Google Tag Manager
✅ Podstawowe ustawienia w panelu Administracji:
wydłużenie czasu przechowywania danych, zapamiętania plików cookie, połączenie z Google Search Console, Google Ads
✅ Doradztwo w zakresie Pomiaru zaawansowanego i wdrożenie zmian
✅ Doradztwo w zakresie zgodności zbierania zgód na cookies z RODO

dodatkowo płatne:
⏫ Dodanie Pixela Facebooka, Linkedin, kodu HotJar itp.
⏫ Konfiguracja konwersji lub dodatkowych zdarzeń
⏫ Śledzenie przewijania

Rozszerzona konfiguracja

👉 dla małych i średnich sklepów

Podstawowa konfiguracja
oraz:
Konfiguracja konwersji pod Google Ads (zakup, dodania do koszyka, wypełnienie formularza, wejście na konkretną podstronę, widoczność jakiegoś elementu)
✅ Konfiguracja zdarzeń e-commerce (dodanie do koszyka, zamówienie, zakup)
✅ Dodanie kodu Pixela Facebooka, Linkedin, HotJar itp. zgodne z RODO.
✅ Śledzenie przewijania
✅ Śledzenie widoczności elementów np. produktów

✅ Śledzenie kliknięć w przyciski
✅ Śledzenie zdarzeń dotyczących formularza
✅ Konfiguracja śledzenia wyszukiwań w witrynie
✅ Dedykowany raport e-commerce, Google Search Console, Google Ads
✅ Dodanie wymiarów niestandardowych do raportów
✅ Unikalne metryki i KPI dostosowane do potrzeb
✅ Konfiguracja list odbiorców oraz segmentów (max 20)

Rozszerzona konfiguracja + stałe wsparcie

👉 dla małych i średnich sklepów

Podstawowa konfiguracja
+
Rozszerzona konfiguracja
oraz
stałe wsparcie analityczne w postaci 4h
do wykorzystania w miesiącu

Audyt

👉 gdy zdarzenia nie zbierają się poprawnie,
👉 gdy nie wiadomo, czy implementacja baneru polityki prywatności jest zgodna z RODO

✅ Znalezienie oraz poprawa błędów w konfiguracji

Audyt UX i optymalizacja konwersji

Czy wiesz, że 88% użytkowników rzadziej wraca do witryny po negatywnych doświadczeniach? Może to być niejasna ścieżka zakupowa, zbyt długi czas ładowania się strony, brak niezbędnych informacji i wiele innych.

Funkcjonalność i użyteczność strony internetowej to podstawa, jednak czasem tak długo pracujemy nad jedną stroną, że ciężko nam dostrzec błędy lub problemy użytkowników. Podczas audytu namierzę potencjalne problemy klientów (tzw wąskie gardła) w oparciu o analizę heurystyczną, dane z Google Analytics oraz narzędzia nagrywającego sesje typu Hotjar czy Clarity. Aby poprawić konwersję i jakość landing page skupimy się na tych elementach, które przy niewielkich zmianach przyniosą największą różnicę.

Jeśli Twoja strona jest dopracowana i potrzebujesz zaawansowanej analizy UX wraz z badaniem na użytkownikach to polecam Uxeria.

Podstawowy audyt UX

👉 gdy mamy wątpliwości co wyników naszego serwisu i chcemy poprawić konwersję

✅ Znalezienie wąskich gardeł w oparciu o dane sprzedażowe Google Analytics
✅ Przygotowanie hipotez dotyczących problemów użytkowników
✅ Weryfikacja hipotez w narzędziu nagrywającym sesje
✅ Propozycje rozwiązań wraz z przedstawieniem metodologii wdrożenia
✅ Ewentualne propozycje dotyczące poprawienia śledzenia zachowania użytkowników
✅ Raport podsumowujący

Raporty w Looker Studio

Raport przygotowany Looker Studio (dawniej Data Studio) można ustawić, aby przychodził z comiesięcznymi aktualizacjami i zawierał jednocześnie dane z: Google Analytics, Google Ads, Search Console czy Youtube. Taki raport może zawierać najważniejsze metryki dla Twojego biznesu – nie tylko te, które są udostępniane przez Google, ale także KPI szczególnie ważne dla Twojej firmy. Dzięki takiemu ułatwieniu nie tylko przyjemniej będzie patrzeć w cyferki, ale także łatwiej będzie nie utonąć w ich gąszczu tylko skupić się na konkretach.

Jeśli jednak potrzebujesz, aby ktoś przeanalizował dla Ciebie jakiś konkretny problem to bardziej przydatny będzie tzw. raport na żądanie. Zastanawiasz się jakimi ścieżkami poruszają się użytkownicy? A może, które grupy użytkowników najlepiej konwertują? Może interesuje Cię to ile osób przechodzi przez lejek sprzedażowy na Twoim sklepie i jaki procent z nich odpada po drodze? Na te i wiele innych pytań można znaleźć odpowiedzi w Google Analytics. Połączone dane w Lookerze wraz z moją analizą i wnioskami na pewno pomogą Ci podjąć lepsze decyzje biznesowe, bo oparte o konkretne dane.

Standardowy raport

👉 gdy potrzebujemy raportu z KPI konkretnie pod nasz biznes
👉 gdy potrzebujemy automatycznego raportowania cyklicznego (np. co tydzień)

✅ Przygotowanie raportu w oparciu o potrzeby klienta
✅ Dostosowanie raportu pod identyfikację wizualną klienta
✅ Ustawienie cyklicznych maili do klienta (bez wsparcia w analizie danych)

Raport na żądanie

👉 gdy potrzebujemy odpowiedzi na konkretne pytania lub problemy dotyczące danych o użytkownikach

✅ Przygotowanie raportu w oparciu o potrzeby klienta
✅ Dostosowanie raportu pod identyfikację wizualną klienta
✅ Analiza danych w kontekście przedstawionego problemu
✅ Konsultacje dotyczące problemu

jest jednorazowy, bez aktualizacji

Stałe wsparcie analityczne

👉 gdy potrzebujemy stałego wsparcia dotyczącego analizy danych naszego sklepu

Wybierz pakiet i wypełnij formularz

    Zaznacz interesujące Cię usługi:

    Podstawowa konfiguracja GA4Rozszerzona konfiguracja GA4Audyt GA4Podstawowy Audyt UXRaport w Looker StudioRaport na żądanieWsparcie analityczneKonsultacjeInne/Nie wiem

    *Wypełniając formularz swoimi danymi zgadzasz się na ich przetwarzanie w celu kontaktu z Tobą na Twoją prośbę na zasadach określonych w polityce prywatności.

    * Pole wymagane

    Koszyk
    Scroll to Top